خبرگزاری کار ایران

دیدار رییس سازمان پزشکی قانونی با اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۱۴۲

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، روز سه ‌شنبه 23 آذر به منظور ارائه گزارش و بیان مشکلات و تنگناهای سازمان، با اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مسجدی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد، وظایف و خدمات گسترده سازمان در حوزه‌های فنی و تخصصی، به برخی مشکلات و چالش‌های سازمان همچون کمبود نیروی انسانی، منابع و اعتبارات و فضای فیزیکی اشاره کرد.

وی با تأکید بر سختی کار در پزشکی قانونی و بی انگیزه بودن پزشکان برای کار در این سازمان، راه‌کارها و پیشنهاداتی را برای برون رفت از مشکلات فعلی پزشکی قانونی ارائه کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر نمایندگان مجلس به مشکلات این سازمان و اختصاص اعتبارات لازم برای بر طرف کردن این چالش ها شد.

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز با اذعان بر نقش مهم پزشکی قانونی در تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی و تأیید کمبودها و چالش‌های این سازمان، برای رفع مشکلات آن قول مساعدت و همکاری دادند.

گفتنی است در این جلسه رضا حاج منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، علی هادیزادگان مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری و قاسم سلیمانی رابط سازمان با مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز