خبرگزاری کار ایران

الزام شهرداری تهران به استفاده از نیروهای انسانی موجود در پست‌های مدیریتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۵۶

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست های مدیریتی را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست های مدیریتی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت.

سوده نجفی، عضو هیات رئیسه شورا با قرائت متن این طرح گفت: با عنایت به تکالیف مقرر در برنامه سوم توسعه شهر تهران و مصوبه سند توسعه راهبردی شهرداری تهران، با تاکید بر اولویت استفاده از نیروهای انسانی و شایسته کارآمد موجود، افزایش رضایتمندی و تعهد شغلی، ایجاد زمینه رشد و ارتقا شغلی پایدار شهرداری تهران موظف است در پست های مدیریتی و پایین تر از کارمندان متخصص و واجد شرایط موجود در شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه استفاده کند. حبیب کاشانی در ادامه درباره این طرح گفت: این طرح با ۲۰ امضا تقدیم هیات رئیسه شده است و جهت تقویت بدنه شهرداری تهران است که براساس آن شهرداری موظف می شود از هرگونه جذب و به کارگیری نیرو از خارج از حوزه شهرداری تهران خودداری کند.

به گزارش ایلنا یک فوریت این طرح با رای موافق اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز