خبرگزاری کار ایران

پیگیری جدی وضعیت پرستاران ۸۹ روزه از سوی معاونت توسعه وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۸۸۴

وزیر بهداشت گفت: بودجه 1401 تغییرات زیادی پیدا می‌کند و اختیارات زیادی به خود وزارتخانه داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت در حاشیه همایش روز پرستاران در جمع خبرنگاران گفت: در ایام کرونا پرستاران نشان داده اند، افراد فداکاری هستند و در شرایطی که بسیاری از کرونا فراری بودند، این عزیزان 24 ساعته در بخش های ویژه و در بالین بیماران خدمات انجام می‌دادند. ما در حدود 150 پرستار شهید داشته ایم. این نشان دهنده روحیه ایثارگری آنهاست که در قشر پرستاری ما وجود دارد و امیدواریم این عزیزان را به خواسته هایشان رسیدگی کنیم.

او افزود: چند خواسته که رییس جمهور داشتند و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید کردند، دررابطه با تبدیل وضعیت بود و عزیزانی که 89 روزه مشغول به کار شده بودند و الان که کرونا فروکش کرده انصاف نیست این عزیزان از مراکز خارج شوند و معاونت توسعه قرار شد پیگیری جدی کنند. انشالله در جهت به کارگیری این عزیزان و فوق العاده خاص، قرار شد اقدام شود و همینطور برخی از شهدای سلامت که در گیرودار بوروکراسی اداری هستند و هنوز پرونده هایشان رسیدگی نشده است قرار شد این کار سریعتر انجام شود.

عین اللهی گفت: بودجه 1401 تغییرات زیادی پیدا می‌کند و اختیارات زیادی به خود وزارت خانه داده می‌شود. اختیار منابع در دست وزیر است و می‌تواند این کار را انجام دهد.درآمدهایی به صورت دولتی به ما داده می‌شود و هم درآمدهای اختصاصی داریم و به دانشگاه های علوم پزشکی نیز اختیاراتی خاص می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز