خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد؛

تغییر در لایحه بودجه دولت درخصوص سهم شهرداری‌ها/آخرین خبرها از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۲۶

معاون شهردار تهران درباره سهم شهرداری‌ها از بودجه سال آینده دولت گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد تغییراتی در این لایحه درباره سهم شهرداری‌ها صورت گرفت و موضوع فاینانس حل شده است. همچنین مقرر شده که بدهی‌های دولت به صورت تهاتر پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لطف الله فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درخصوص لایحه بودجه دولت گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد تغییراتی در این لایحه درباره سهم شهرداری‌ها صورت گرفت و موضوع فاینانس حل شده است. همچنین مقرر شده که بدهی‌های دولت به صورت تهاتر پرداخت شود. علاوه بر اینکه اوراق مشارکت نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور در نظر گرفته شده است.

فروزنده با بیان اینکه تاحدودی خواسته شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ کشور محقق شده  ادامه داد: این مسئله خیلی بهتر از بسته شدن ابتدایی لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور بود. همچنین پیگیری‌های لازم نیز در مجلس انجام خواهد شد تا سهم شهرداری‌ها افزایش یابد.

معاون شهردار تهران گفت: چنانچه این مسئله بار مالی نداشته باشد لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت نیز بهتر از این خواهد شد و تلاشمان این است که در سال آینده از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

فروزنده همچنین در رابطه با اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران اظهار کرد: این اصلاحیه امروز در صحن شورا مطرح خواهد شد که پس از آن جزئیات آن را اعلام خواهم کرد.

معاون شهردار تهران درباره بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران نیز گفت: بر اساس قانون تا پایان دی ماه فرصت داریم که بودجه سال آینده را به شورای شهر تهران ارائه دهیم و فرآیند آن در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز