خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت «هفته قرآن، عترت و نماز» در مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۱۸

وزیر آموزش و پرورش در آستانه فرا رسیدن «هفته قرآن، عترت ونماز» در مدارس، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو فراگیر شدن فرهنگ قرآن، عترت و نماز در سطوح مختلف جامعه است، وزارت آموزش و پرورش با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و مبانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضمن استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های اداری و رسانه ای، نسبت به اولویت یافتن توسعه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز همت خواهد گمارد.

به فضل الهی و عنایات ائمه اطهار علیهم السلام تلاش خواهیم کرد با همت و پشتکار همکاران گرانقدر در سراسر کشور، همراهی سایر نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور و پشتیبانی دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی، شاهد گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های این سه منشور نورانی در مدارس، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان باشیم.

فرصت هفته قرآن، عترت و نماز را غنیمت می‌دانم و مراتب تشکر و قدردانی خود را نثار تمامی همکاران پرتلاش و خدوم می‌نمایم که باورمندانه و عاشقانه در جهت توسعه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز قدم بر می‌دارند.

از دانش آموزان عزیز که بار سنگین ساختن آینده انقلاب اسلامی درگام دوم برعهده آنان است می‌خواهم همواره به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی توجه کنند و با استعانت از خداوند متعال، تمسک به ثقلین یعنی کتاب خدا و اهل بیت پیامبر اسلام (ص) کوشا باشند.

با استمداد از الطاف خداوند متعال در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا حرکت عظیم الهی انقلاب اسلامی ایران به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، متصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز