خبرگزاری کار ایران

نشریات دانشجویی؛ عاملی مهم در بارور کردن فضای گفتمان دانشگاهی

کد خبر : ۱۱۶۷۷۹۷

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نشریات دانشجویی پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عرصه‌های مورد توجه فعالیت‌های فرهنگی و عاملی مهم در بارور کردن فضای بحث و گفتمان در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد هادی عسگری»، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سخنرانی وبیناری در یکصدوششمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: امروز نشریات دانشجویی به جایگاه بایسته و شایسته در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی رسیده اند و ما نیز از نشریاتی که پیرو اهداف متعالی انقلاب و ارتقای شاخصه‌های فرهنگی است، حمایت می‌کنیم.

عسگری، ایجاد حس مسئولیت، مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و تیم‌سازی برای نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف را از دستاوردهای نشریات برای دانشجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا، سامانه جامع نشریات دانشجویی با هدف سهولت دسترسی طراحی و اجرا شد که در این سامانه تمامی نشریات منطبق با قوانین بارگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، همچنین در یکصدوششمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و همزمان با روز دانشجو، قدیمی‌ترین نشریات دانشجویی، موجود در گنجینه رضوی معرفی و رونمایی ‌شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم مجموعه‌ای از نشریات دانشجویی قبل و پس از انقلاب در محل موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی در قالب نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز