خبرگزاری کار ایران

انتقال ۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به کلانتری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۰۴۱

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "کیوان ظهیری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر وجود تعدادی دستگاه تولید ارز دیجیتال در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی های تخصصی موفق به شناسایی متهم و محل نگهداری دستگاه ها در شهر رباط کریم شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در یکی از محلات رباط کریم دستگیر و تعداد ۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به استخراج ارز دیجیتال اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار ظهیری در پایان با بیان این که مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعالیت در این زمینه مطلع هستند می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز