خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

تلاش‌های شهرداری برای معلولان نتایج مطلوبی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۰۶

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز جهانی معلولین گفت: شهرداری تلاش های شده است هرچند کامل نبوده و به نتایج مطلوبی نرسیده است،انشالله تلاش های که آغاز کردند تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای جلسه بیست و نهم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به روز جهانی معلولین گفت: دوازده آذرماه روز جهانی معلولین است که در کشور ما نیز  سال هاست به این موضوع پرداخته می شود و امیدواریم همه دستگاه ها و افراد مسئول در این زمینه براساس وظیفه و مسیولیت خود برنامه های خوبی را بتوانند اجرا کنیم.

او ادامه داد: در شهرداری تلاش های شده است هرچند کامل نبوده و به نتایج مطلوبی نرسیده است، انشالله تلاش های که آغاز کردند تکمیل شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: امیدواریم به گونه ای در شهر پیش رویم که معلولی احساس ناراحتی در انجام فعالیت های روزمره خود نداشته باشد.

او ادامه داد:  امیدواریم وعده های که شهردار به مناسبت روز معلولین دادند عملی شوند.

چمران همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سرتیپ نجفی گفت: امروز سالگرد شهادت امیر سرتیپ نجفی است و افتخار این را داریم که فرزند بزرگوار ایشان همکار ما هستند و از وجود چند خانواده شهید در شورا بهره مند هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز