خبرگزاری کار ایران

جوهری:

تاکید رئیس جمهور بر رفع آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دستگاه‌ها را سنگین‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۸۳۶

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در راستای تشکیل قرار گاه خدمات اجتماعی در استانداری تهران، طرح شهید اسداللهی توسط سپاه حضرت رسول (ص) با اجرای ۳۰ پروژه با سرفصل های عمرانی، سلامت، اجتماعی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اشتغال، علمی و تحصیلی و امنیت آغاز شده که امید است این اقدامات موثر، مفید و مستمر باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ سید عباس جوهری روز پنجشنبه بازدید ۶ ساعته از طرح های جهادی در محله هرندی به عمل آورد.

وی در مورد این بازدید ضمن تشکر از اقدامات سپاه اظهار داشت: سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در راستای آغاز بکار قرارگاه خدمات اجتماعی در شهر تهران پیشقدم شده و قرارگاه شهید اسداللهی را در ۱۰ محله راه اندازی کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در ۵ منطقه آسیب دیده از جمله هرندی، مظاهری،‌ خلازیر، باغ آذری و غیره طرح را اجرا می کند.

جوهری در مورد اجرای این طرح در منطقه هرندی عنوان کرد: محله هرندی به ۱۰ کوی تقسیم شده و برای هر کوی مسئول مردمی قرار داده شده که خدمات مختلف ارائه می شود.

وی سپس گفت: در کنار اقدامات سلبی از جمله جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با مواد فروشان و غیره، اقدامات ایجابی از جمله خدمات رسانی و حل مشکلات شهروندان و نیازمندی های شهری و خدماتی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: در این عملیات ۳۰ پروژه با سرفصل های عمرانی، سلامت، اجتماعی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اشتغال، علمی و تحصیلی و امنیت در حال اجرا است و اقداماتی همچون ارائه خدمات پزشکی، رنگ آمیزی و زیباسازی محله، رسیدگی به نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی و فعال کردن مساجد توزیع جهیزیه، توزیع لوازم التحریر، دیوارکشی فضای بی دفاع شهری، فضای سبز، توزیع سبد کالا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، ایجاد کارگاه اشتغال و مشاغل خانگی، میز مشاوره، مددکاری اجتماعی و غیره از جمله این خدمات است که امید است این اقدامات مستمر باشد.

جوهری با اشاره به بازدید روز جمعه رئیس جمهور از این طرح، اظهار داشت: تایید رئیس جمهور از اجرای اینگونه طرح ها در محله های محروم  و آسیب دیده و همچنین تاکید بر استمرار آنها، مسئولیت دستگاهای اجرایی استان را مضاعف می کند و لازم است همه دستگاه ها باتمام توان به اجرای اینگونه طرح ها  کمک کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز