خبرگزاری کار ایران

جمالی نژاد:

عزم وزارت کشور برای فراهم کردن زمینه افزایش خدمات به مردم خوزستان جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۶۴۰

​معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه رفع مشکلات استان خوزستان بویژه در حوزه تامین آب در اولویت دولت قرار دارد، تاکید کرد: عزم مجموعه وزارت کشور برای فراهم نمودن زمینه افزایش خدمات به مردم عزیز استان خوزستان جدی است.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد که پنج شنبه ۱۱ آذر ماه در رزمایش اقتدار بسیج و گروه های جهادی در مجتمع فجر اهواز سخن می گفت، افزود: وزارت کشور از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم استان و حمایت از مجموعه های بسیج و گروه های جهادی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی و کرونا، همواره بسیج و سپاه در کنار دولت با  قدرت گفتمان و روحیه بسیجی و جهادی در بخش های مختلف عمرانی ورود کرده و نه تنها طرح‌های عمرانی کند نشده بلکه سرعت بیشتری نیز به خود گرفته اند و امسال در هفته دولت شاهد بهره برداری از ۱۸ هزار پروژه عمرانی در کشور بودیم.

 وی اضافه کرد: خوشبختانه در طرح های مرتبط با بسیج و سپاه شاهد فعالیت تعدادی از جوانان کشور هستیم و انتظار می رود این حضور و مشارکت جوانان هم بصورت کیفی و هم بصورت کمی افزایش یابد.

 بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،جمالی نژاد در ادامه به طرح اجرای ۴۰ پروژه عمرانی زودبازده با همکاری بسیج سازندگی در مناطق محروم استان ها هم اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه ها در سطح کشور که با هدف محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت های عمرانی، فرهنگی، سلامت، کشاورزی، آموزشی و اشتغال و همچنین ایجاد امید در مردم، صورت پذیرفت؛ تاثیر خوبی داشت و با استقبال مردمی مواجه شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین به نوسازی و بازسازی ۱۶۰هزار منزل که در سیل سال ۹۸ تخریب شده بود از سوی بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: وزارت کشور از آمادگی برای اجرای چنین برنامه هایی برای ارتقای سطح رفاه مردم و توزیع عادلانه خدمات و امکانات استقبال می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: همراهی، همدلی و حضور بسیج سازندگی  در عرصه آبادانی و عمران کشور بدون تردید برکات زیادی برای هموطنان در بر دارد و می توان از این عزم و روحیه در تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام کشور و اجرای پروژه در شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور، بویژه در مناطق کمتر برخوردار هم، بهره  برد.
 
شایان ذکر است رزمایش مقتدرانه جهادی بسیج در اهواز یازدهم آذر ماه با حضور سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفان کشور، جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، خلیلیان استاندار خوزستان، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد و در آن از ۱۳ کیلومتر از طرح ۴۰ کیلومتری آبرسانی از منطقه زرگان به روستاهای غیزانیه که به همت بسیج سازندگی خوزستان در حال انجام است، به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز