خبرگزاری کار ایران

انتقادها به شهردار تهران بالا گرفت/ نیازی به تغییرات مدیریتی گسترده در مناطق نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۴۶

عضو شورای شهر تهران گفت: تغییرات در مدیریت طبیعی و حق شهردار است، اما قرار نیست وقتی شهردار منطقه‌ای تغییر کرده، همه ارکان شهرداری منطقه عوض شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتقاد اعضای شورای شهر به شهردار تهران در جلسه امروز شکل جدی تری به خود گرفت. میثم مظفر نسبت به بی توجهی شهردار تهران به مکاتبات کتبی عضو شورا گلایه داشت و با انتقاد از ارجاع نامه کتبی خود به معاونت حمل و نقل از پاسخ شکلی ارائه شده گلایه مند بود. او عمل شهردار تهران نسبت به درخواست مطرح شده درباره مشکلات بیمه ای و جریمه رانندگان خطوط ویژه را ملاک سنجش زاکانی دانست و گفت: مسأله به صورت شکلی به معاونت حمل و نقل عودت داده شده و اعلام کردند بله مکاتباتی در گذشته داشتیم و مسأله حل نشد. این پاسخ به هیچ عنوان قانع کننده نیست و تقاضا دارم شخص شهردار در تعامل با پلیس این مسأله را حل کنند و عمل به این تذکر معیار سنجش ما است که ببینیم آیا تذکرها به شهردار تهران می رسد و شخصا به این مسائل ورود می کنند یا نه.

ناصر امانی نیز در تایید صحبت های مظفر گفت: شهردار تهران باید شخصا در جریان مکاتبات اعضای شورا باشد. در تایید تذکر میثم مظفر، دیگر عضو شورا درباره همین موضوع، گفت: من با یکی از شهرداران مناطق صحبت کردم و گفتم با شهردار تهران مکاتبه کن، تعجب کرد و گفت اصلا چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و ما فقط می‌توانیم با دفتر شهردار مکاتبه کنیم!

او ادامه داد: اینکه شهردار تهران مکاتبات اعضا را نمی‌بینند به بنده هم منتقل شده است. این در حالی است که ما جز مسائل مهم و اساسی که شهردار تهران باید در جریان آن‌ها قرار گیرد، مکاتبه دیگری نمی‌کنیم؛  یا انتقال مشکلات مردم است یا مشکلات اساسی کارکنان. مکاتبی شخصی با شهردار تهران نداریم. امیدوارم این خبر غلط باشد، شهردار تهران باید شخصا در جریان مکاتبات اعضا باشند، ممکن است در ادامه به معاونت‌ها ارجاع دهند اما باید خودشان این مکاتبات را ببینند.

به گزارش ایلنا، تذکر به تغییرات مدیریتی در شهرداری در جلسه امروز شورای شهر تهران باز هم مطرح شد. اما از سوی عضوی که به طور معمول از تصمیمات شهردار تهران حمایت می کرد. او این بار نیز تغییرات مدیران ارشد را حق شهردار می دانست اما از حضور افراد خارج از شهرداری در زیر مجموعه ها گلایه کرد.

 محمد آخوندی با اشاره به تغییرات در مناطق مختلف شهرداری تهران گفت: تغییرات در مدیریت جدید طبیعی و حق شهردار است. اما قرار نیست وقتی منطقه ای تغییر کرد همه ارکان شهرداری منطقه عوض شوند.

او ادامه داد: بدتر از آن اینکه در حالی که نیروهای مستعد،تخصصی، مومن و با تجربه در مناطق شهرداری داریم افرادی از دستگاه های دیگر و به تعداد زیاد به منطقه مامور می شوند و افرادی که به دلایل سیاسی مورد ظلم بودند و امیدوار بودند با تغییر مدیریت شهری در این دوره به حق خود برسند جابجا شوند. شاید آقای زاکانی در این سطوح اطلاعات جزئی نداشته باشند و از معاونین ایشان تقاضا می کنم به این موضوع رسیدگی کنند تا حق کارکنان شهرداری که سال ها زحمت کشیدند ضایع نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز