خبرگزاری کار ایران

واکنش چمران به‌عدم حضور اعضای شورای شهر در دیدار با رئیس جمهور/ شهردار باید پای انتصابات خود بایستد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۳۰

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به‌عدم حضور اعضای شورای شهر در دیدار با رئیس جمهور گفت: این موضوع را نمی‌دانم. باید از خودشان سوال کنید. من در جریان این دیدار نبودم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: در جلسه هم اندیشی مسائل را تنظیم می‌کنیم و درباره آن‌ها مشورت می‌کنیم. چیزی نیست که به نتیجه خاصی برسیم. درباره موضوعات مختلف بحث و مشورت می‌کنیم.

او درباره جزییات موضوعات گفت: موضوعات زیادی بود و اگر می‌خواستیم بگوییم جلسه را جلوی شما برگزار می‌کردیم.

رییس شورای شهر در پاسخ به اینکه آیا شهردار تهران در جلسه هم اندیشی حاضر بود گفت: خیر، جلسه مربوط به اعضای شورا بود.

چمران در پاسخ به این سوال که چرا در دیدار با رییس جمهور اعضای شورا حضور نداشتند گفت: این موضوع را نمی‌دانم. باید از خودشان سوال کنید. من در جریان این دیدار نبودم.

او در واکنش به اینکه آیا شهردار باید از اعضای شورا دعوت می‌کرد یا نهاد ریاست جمهوری، گفت: اینها را به آقای شهردار بفرمایید.

او درباره انتصابات شهرداری گفت: انتصابات حق شهردار است و باید خودش تصمیم بگیرد و پای انتصابات خود بایستد. شورا نیز بر عملکرد و کارشان نظارت می‌کند.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقادات فراوانی که بر انتصابات شهرداری وارد است آیا شورا از حوزه نظارت ورود نمی‌کند، اظهار داشت: نظارت ما بر عملکرد است و باید ببینیم عملکرد چگونه است و هرجا اشتباه باشد محکم و استوار اشتباهات را تذکر می‌دهیم و وظیفه شورایی خود را اجرا می‌کنیم.

چمران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شهردار اعلام کرد هفته آینده دیدارهایی با سران قوا خواهند داشت آیا اعضای شورا در این جلسه حضور خواهند داشت گفت: در جریان نیستم. اعضای شورا بخواهند بروند خودشان بلد هستند تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز