خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

کاهش ۱۶۰۰ نفری تعداد کشته‌شدگانِ تصادفات/ ۵۱ درصد فوتی‌ها در صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۹۲۸

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش ۱۶۰۰ نفری تعداد کشته شدگان در سال ۹۹ گفت: براساس آمار ۵۱ درصد فوت شدگان در صحنه تصادفات، ۶ درصد در طول راه و ۴۴ درصد براثر تروما جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "کمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا در همایش طرح زمستانی ۱۴۰۰ گفت: یکی از اقدامات پلیس اجرای طرح‌های فصلی است که پلیس با همکاری ۸ دستگاه در فصول مختلف اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: اگرچه یک ماه تا شروع زمستان باقی مانده اما شرایط زمستانی در محورهای مواصلاتی حاکم شده است و از این رو طرح زمستانی با همکاری دستگاه‌های مسئول و با حضور ۶۱ هزار نیرو در ۲۱۳ هزار راه و ۱۱۲ گردنه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف این طرح تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان است. براساس آمار ۵۱ درصد فوت شدگان در صحنه تصادفات، ۶ درصد در طول راه و ۴۴ درصد براثر تروما جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: باید به کاهش تصادفات کمک کنیم و تلاش کنیم کاهش کشته شدگان را داشته باشیم. در سال گذشته با ۱۶۰۰ نفر کاهش در تعداد کشته‌شدگان و ۶۱ هزار مجروح بهترین شرایط را در سال ۹۹ داشتیم. همچنین در زمستان سال گذشته ۲۱۰۰ نفر در جاده‌ها جان خود را از دست دادند و ۲۶ هزار نفر مجروح شدند. بنابراین باید تصادفات به حداقل خود برسد و این کار با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم انجام شدنی است.

وی تاکید کرد: امیدوارم در زمستان سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان و مصدومان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز