خبرگزاری کار ایران

فرمانده جدید پایگاه بسیج کارکنان ستادی وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۹۹

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم طی نامه‌ای به وزیر علوم، فرمانده جدید پایگاه بسیج کارکنان ستادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، حسین نصیر زاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی طی نامه‌ای به وزیر علوم، جعفر جعفری را به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج کارکنان ستادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی کرد.

متن نامه بدین شرح است: با توجه به لزوم تغییر و تحول مدیریتی در سطح فرماندهان بسیج کارکنان به منظور ایجاد هم دلی و هم افزایی بیشتر با دولت سیزدهم در نیل به دولت اسلامی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خدمت شایسته‌تر به مردم شریف و حفظ انسجام و ارتقا کارآمدی و توانمندی نیروهای بسیج کارکنان در تمام عرصه‌های تخصصی ضمن تقدیر از خدمات علی اصغر طیبی، بدین‌وسیله برادر بسیجی دکتر جعفر جعفری از مدیران خوشنام و ولایتمدار وزارت عتف پس از طی مراحل حفاظتی و اخذ تأیید صلاحیت طبق حکم صادره از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهید ادایی ستاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب شدند.

جعفری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج اظهار کرد: فلسفه تشکیل بسیج ترویج فرهنگ ایثار، خدمت خالصانه به مردم، انتقال مفاهیم ناب انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده و حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که در بیانیه گام دوم انقلاب وظایف جدیدی برای این شجره طیبه تعریف شده است که یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج کارکنان کمک به تشکیل دولت اسلامی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب است که در این راستا با تشکیل هیئت اندیشه ورز ستاد وزارت عتف متشکل از نخبگان علمی و مدیریتی نسبت به احصاء چالش‌های پیش روی دستگاه اقدام و راهکارهای لازم را به مقام عالی وزارت تقدیم خواهیم نمود.

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان ستادی وزارت عتف تصریح کرد: طبق برنامه سال ابلاغی از سوی مرکز بسیج کارکنان برگزاری سلسله نشست‌های نهضت بصیرت افزایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی پرمحتوا و ارزشمند برای کارکنان و فعالیت‌های جهادی در دستور کار خواهد بود.

جعفری ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در هفته مبارک بسیج برگزار خواهد شد اعم از تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مسابقات فرهنگی، نشست گرامیداشت هفته، جذب کارکنان جدید در بسیج ستادی، ایجاد میز خدمت و حضور کارکنان ستادی در نشست سراسری مرکز بسیج کارکنان به مناسبت ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره).

وی افزود: بقای انقلاب اسلامی و جایگاه کنونی ایران اسلامی در نظام بین الملل مرهون خون مطهر شهدای گرانقدر و تفکر بسیجی است و ایران اسلامی تنها کشوری است که توانسته است با همین تفکر علی رغم تمامی فشارهای سخت و نرم استکبار جهانی با استقلال و حاکمیت خود را در منطقه حفظ نموده و به عنوان یک الگوی تمام عیار مقاومت و پیروزی خود را به جهانیان معرفی نماید.

جعفری خاطر نشان کرد: تکلیف ما به عنوان ادامه دهنده مسیر سرخ شهدا به مراتب سنگین‌تر از دیگران است و باید شبانه روزی و مجاهدانه برای اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت شایسته به مردم شریف ایران اسلامی فعالیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز