خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

اکران ۵۰۰ طرح فرهنگی با شعار کتاب خوب بخوانیم همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۸۶

سازمان زیباسازی شهر تهران ۵۰۰ طرح فرهنگی با شعار «کتاب خوب بخوانیم» را روی سازه های تبلیغات شهری اکران کرد. معرفی خالقان این آثار و تصویر کتاب از جمله موضوعات طراحی شده در این طرح فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، رضا صیادی با اعلام این خبر گفت: امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تبلیغات فرهنگی اکران شده در سطح شهر با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، نهاد کتابخانه های عمومی کشور و خانه کتاب، انتخاب شده و به نمایش در آمد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست و شناخت عمیق از ذهنیات و نگاه فاخر خالقان این هنر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: امسال سعی کردیم طرح های متفاوت تری نسبت به سال های گذشته اکران کنیم. در طرح های اکران شده بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب همراه با نام و تصویر نویسنده و همچنین تصویر مجلد کتاب طراحی و اکران شده است.

به گفته صیادی بیش از ۵۰۰ سازه اعم از عرشه، بیلبورد، استرابورد، پرتابل و های بورد به منظور فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین تشویق آنها به مطالعه، برای این مناسبت در سطح شهر تهران در نظر گرفته شده است. 

بر اساس گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در سال ۱۳۷۲ خورشیدی ۲۴  آبان به عنوان روز کتاب‌خوانی تعیین شد. این روز، یکی از روزهای هفته کتاب و کتابخوانی نیز هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز