خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

۱۲ هزار امدادگر هلال‌احمر برای اجرای طرح زمستانی به حالت آماده‌باش درآمدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۶۰۶

همتی از آماده باش ۱۲ هزار امدادگر جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با سوانح و حوادث فصل سرما خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درباره زمان اجرای طرح زمستانی این جمعیت در جاده‌های کشور گفت:‌ برابر هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تا امسال طرح زمستانی در جاده‌های کشور که همه ساله از ۲۰ آذر ماه آغاز می ‌شد، از نخستین روز آذر ماه آغاز شود. بنابراین طرح زمستانی در جاده‌ها نیز همزمان با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود:‌ البته در حال حاضر نیز امدادگران جمعیت هلال احمر به خصوص در استان‌های سردسیر و مناطق مستعد برف و کولاک در آماده‌باش هستند و علاوه بر ماموریت در حوزه امداد و نجات جاده‌ای، در دیگر حوادث و سوانح نیز اقدام به امدادرسانی می‌ کنند.

رییس جمعیت هلال احمر درباره امکانات و تجهیزات به کار گرفته شده در طرح زمستانی خاطرنشان کرد: ‌بیش از ۱۲ هزار امدادگر جمعیت هلال احمر با استقرار در ۵۶۷ پایگاه ثابت، ۹۰ پست موقت، ۴۳۳ شعبه هلال احمر در شهرستان‌ها، ۳۳ مرکز پشتیبانی در مراکز استان‌ها و ۲۰ پایگاه امداد هوایی در این طرح مشارکت دارند.

همتی با بیان این که بیش از ۳ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی نیز در این طرح به کار گرفته می شود، گفت:‌ اجرای طرح زمستانی تا پایان زمستان و آغاز طرح امدادونجات نوروزی در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و در این مدت با تمام تلاش به شهروندان و مسافرین بین شهری خدمت رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز