خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

مجلس بودجه‌ای متناسب با وظایف هلال احمر تصویب کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۷۲۵

همتی با اشاره به این که باید تا آخرین لحظه و بدون کم ترین کاستی به فعالیت های خود برای خدمت به مردم عمل کنیم از نیاز هلال احمر به بودجه متناسب با وظایف محوله اش خبر داد.

به گزارش  ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر که روز سه شنبه برگزار شد، گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر به قدری مهم است که باید در تمامی لحظات آماده بود و تا آخرین لحظه ای که مسئولیت وجود دارد، به مردم شریف ایران خدمت کنیم

وی افزود: در همین راستا انتظار می رود تا مدیران و معاونین هلال احمر نیز با تمام تلاش به فعالیت خود ادامه دهند. در بارندگی ها و سیل های چند روز اخیر نیز به وضوح شاهد بودیم که تمامی نیروها با تمام توان پای کار بودند تا جان شهروندان را نجات دهند. همه ما در هلال احمر یاد گرفته ایم که خدمت در این نهاد عام المنفعه را به خاطر رضای خدا و کمک به شهروندان انجام دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه که مجموعه مدیریت فعلی در هلال احمر حضور دارد، همه فعالیت ها با قوت و تمام و کمال به انجام رسد. در عالی ترین حوزه های نظام نیز همین اصل حکمفرماست و شاهد بودیم که رئیس جمهوری همین چند روز پیش اعتبار مورد نیاز هلال احمر برای راه اندازی بیمارستان نجف اختصاص داد. بنابراین کار در هلال احمر تعطیلی ندارد.

همتی ادامه داد: موفقیت هایی که هلال احمر در ۲۰ ماه گذشته داشته است، حاصل تلاش همه همکاران  است و خوشبختانه سایر دستگاه ها نیز به خوبی با هلال احمر همکاری کردند تا خدمت به مردم متوقف نشود. بارزترین موفقیت هلال احمر نیز واردات بیش از ۱۱۲ میلیون دز واکسن بود که نقش مهمی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا داشت. مشخصا واردات کرونا در تاریخ هلال احمر بی سابقه است و از همه افرادی که در واردات واکسن به هلال احمر کمک کردند، تشکر می کنیم.

وی افزود: همواره هلال احمر با مشکل منابع مالی رو به رو بوده است اما در سال ۹۹ کار به مراتب سخت تر بود اما سازمان برنامه و بودجه با این وجود، همکاری های خوبی با هلال احمر داشت و تخصیص ها نیز به خوبی انجام شد. امروز نیز باید تعامل با مجلس به خوبی از سوی معاونین شکل گیرد تا بودجه سال ۱۴۰۱ نیز متناسب با فعالیت های هلال احمر باشد و از نمایندگان مجلس نیز تقاضا داریم که با توجه به حساسیتی که فعالیت های هلال احمر دارد، بودجه لازم را اختصاص دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه کارکنان هلال احمر، بار دیگر جمعیت به مجموعه ای قابل اعتماد بدل شده است و همگان خدمت در این مجموعه را افتخار خود می دانند. در همین راستا امید است تا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز در تصویب بودجه هلال احمر در سال ۱۴۰۱ همچون گذشته، یاری گر ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز