خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

فرماندار پشت میزنشین دردی از استان دوا نمی‌کند/ اقدام فرمانداران "مدیریت مبتنی بر میدان" باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۰۶۷

استاندار تهران گفت: از فرمانداران، کار جهادی شبانه روزی و در عین حال مبتنی بر برنامه ریزی می خواهیم و مدیریت مبتنی بر میدان برای ما اصل است و فرماندار پشت میز نشین نمی خواهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: به صورت طبیعی با تغییر دولت ها گردش نخبگانی صورت می گیرد و البته مدیریت در کشور به دو امدادی شبیه است.

وی بیان کرد: در شهرستان بهارستان کارهای نکرده فراوانی وجود دارد که متناسب با رشد جمعیت ارائه خدمات در این شهرستان صورت نگرفته است.

استاندار تهران افزود: امروز در حوزه اجرا نیاز به کار انقلابی و جهادی داریم و انصافا شبانه روزی در حال فعالیت هستیم.

منصوری سپس با تاکید بر لزوم تغییر در شیوه حکمرانی کشور گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری هرجا که به مردم تکیه کردیم پیشرفت حاصل شده و هر زمان که به ظرفیت های دولتی تکیه کردیم خیلی رو به جلو نرفته ایم.

وی ادامه داد: از فرمانداران، کار جهادی شبانه روزی و در عین حال مبتنی بر برنامه ریزی می خواهیم و مدیریت مبتنی بر میدان برای ما اصل است و فرماندار پشت میز نشین نمی خواهیم.
منصوری در پایان خاطرنشان کرد: درب اتاق فرمانداران باید به روی مردم باز باشد و نباید بین مسئولان اجرایی و مردم استان تهران فاصله ایجاد شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز