خبرگزاری کار ایران

منصوری:

لزوم در نظر گرفتن معین اقتصادی برای اجرای پروژه‌های بزرگ/ تعامل بین دستگاه‌ها برای مشکلات ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۵۷۱

استاندار تهران با اشاره به اینکه باید برای اجرای پروژه‌های بزرگ، معین اقتصادی در نظر گرفته شود گفت: تعامل بین دستگاه‌ها برای مشکلات ضروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دماوند، که با حضور جمعی از مسئولان، در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: انجام بسیاری از موضوعات در گرو تعامل بین دستگاه‌ها، تسریع و حمایت در جهت حل مشکلات است.

وی افزود: دماوند شهر علما و فضلا است و پتانسیل بسیاری در زمینه انسانی، زیرساخت‌ها، دسترسی، گردشگری و آب هوا دارد که سبب شده جزو مناطق مستعد در استان تهران باشد و خوشبختانه به برکت خون شهدا و هدایت مقام معظم رهبری، اقدامات مؤثری در کشور صورت گرفته و بر این اساس، باید در کنار کاستی‌ها، اقدامات صورت گرفته نیز بیان شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه حل برخی از موضوعات در کوتاه مدت امکان‌پذیر است و بخشی نیز زمان‌بر خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی دولت، انتظار معجزه وجود ندارد و بسیاری از مسائل مربوط به حل مشکلات بین دستگاه‌ها است.

منصوری سپس گفت: احداث کمربندی دماوند مطالبه مهمی است، اما در مقیاس استانی امکان‌پذیر نبوده و در معیار ملی نیز در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست، بر این اساس باید برای اجرای پروژه‌های بزرگ، معین اقتصادی در نظر گرفته شود و با استفاده از بانک‌های سرمایه‌گذار و تهاتر به آنها پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در شهرک‌های صنعتی دماوند صورت گرفته و با توجه به بازدید صورت گرفته، مشکلات بر اساس زمان‌بندی در دستور کار قرار گرفت و در مورد موضوع صنایع تبدیلی، بحث کشاورزی و سیب دماوند، باید سرمایه‌گذاران با نگاه مثبت هدایت شوند.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز