خبرگزاری کار ایران

واکنش به دو طبقه شدن اتوبان همت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۲۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شفیعی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از اتوبان همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و مسئله اصلی آن تامین بودجه است.

او افزود:‌ این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است. برای بخشی از همت که ترافیک زیادی دارد این طرح ارائه شده و البته تنها فعلا یک ایده است و اگر به تصویب برسد ایده خوبی است.

شفیعی گفت: این قطار فوق سبک قرار است روی پل حرکت کند و بدون اینکه در عمق زمین  باشد و مشکلات حفاری داشته باشیم به عنوان اولین قطار فوق سبک مورد استفاده قرار گیرد.

او با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی است که ناشی از کم توجهی مسئولان سابق بوده است.

شفیعی همچنین در واکنش به اختلالات شبکه مترو در روز گذشته گفت: اختلال سیگنالینگ مقطعی بود که کمتر از یک ربع زمان برد و در یک ایستگاه روی داد و دو ایستگاه را درگیر کرد که از حالت خودکار به حالت دستی درآمد و ۴۰ دقیقه به طول انجامید. این اتفاقات نباید مجدد رخ دهد، باید مدیریت کنیم این اتفاق رخ ندهد. این اتفاقات ممکن است ناشی از خطای انسانی و یا ضعف تجهیزات باشد که باید رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز