خبرگزاری کار ایران

توکلی زاده در مراسم افتتاحیه مرکز توتیا منطقه ۱۹:

تلاش شهرداری کاهش مشکلات و ارتقا نشاط شهر تهران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۷۵

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از مراکز توتیا با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری رفع مشکلات شهروندان است، گفت: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، دومین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی شهر تهران «توتیا» با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان امور زندان ها، رئیس کارآفرینی اداره تعاون کار و اجتماعی تهران و شهردار منطقه ۱۹ افتتاح شد. 

محمد امین توکلی زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل و افراد دارای کسب و کارهای کوچک خانه‌نشین شدند بیان کرد: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است که می‌تواند به ارتقا زندگی شهروندان کمک کند. یکی از این اقدامات، تلاش برای ایجاد کارآفرینی و مرتفع کردن مشکلات شهروندان است. 

مالک حسینی: مراکز توتیا گامی در مسیر تغییر رویکرد شهرداری در حوزه کارآفرینی

در ادامه این مراسم سید مالک حسینی، مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی تلاشگران برای ایجاد مراکز توتیا گفت: این مراکز تغییر رویکرد جدی و نگاه شهرداری تهران به نقش و سهم خود در اشتغال و کارآفرینی را نشان می‌دهد. به این معنا که در کنار اختصاص منابع و زیرساخت‌ها به واحدهای کوچک، با ایجاد مراکز توتیا این امکان را فراهم می‌کنیم تا افرادی که ایده‌ای برای کسب و کار دارند، به این مجموعه‌ها متصل شوند و از مرحله تبدیل ایده به طرح اجرایی تا تامین‌مالی، برندسازی و فروش در کنار این مجموعه‌ها قرار گرفته و به آن‌ها خدمات ارائه می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان اتصال به شبکه فروش است، عنوان کرد: برندسازی و همچنین طراحی نشان مشخص برای کالاهای تولید شده و ورود به شبکه فروش زنجیره‌های مهمی ست که مراکز توتیا برای جبران کاستی‌های کسب و کارهای کوچک می‌توانند ورود کنند. مرکز توتیا منطقه ۱۹ بزرگترین مرکز توتیا است و امیدواریم این مجموعه به عنوان طرح نمونه برای تسریع روند کارآفرینی در شهر تهران و حتی کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز