خبرگزاری کار ایران

بررسی ۱۳ طرح در ستاد تسهیل استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۵۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اکنون اگر مصوبه ای اجرا نشود در جلسه بعد اصلاحیه در دستور قرار می گیرد تا مصوبات اجرایی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: طبق روال هر یکشنبه جلسه ستاد تسهیل استان برگزار و در این جلسه ۱۳ طرح مورد بررسی قرار گرفت که ۵ مورد در حوزه تامین اجتماعی و مابقی در زمینه مالیاتی، بانک و محیط زیست بودند.

وی ادامه داد: ظرفیت هایی از قبل در اختیار ستاد تسهیل به منظور کمک به واحدهای تولیدی قرار گرفته بود ضمن اینکه این موارد برقرار است، تفویض اختیارات جدیدی از طرف دولت به ستاد تسهیل استانی انجام می شود که کمک موثری برای واحدهای تولیدی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل از زمانی که هیئت خبرگان بانکی شکل گرفته به حداقل رسیده و عموما مصوبات ستاد اجرایی می شود؛ حدود ۲۵ درصد مصوبات سال گذشته اجرا نشده بود که اکنون اگر مصوبه ای اجرا نشود در جلسه بعد اصلاحیه در دستور قرار می گیرد تا مصوبات اجرایی شود.

عسگری سپس در مورد سرعت انجام مصوبات گفت: در حوزه بانکی قدری سرعت عمل پایین تر است چرا که پرداخت تسهیلات مستلزم پروسه طولانی است، اما در موضوعات مالیاتی، تامین اجتماعی و محیط زیست مصوبات مربوط به واحدهای تولیدی به سرعت اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز