خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کمیسیون‌های تخصصی بدون وقفه در حال فعالیت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۴۷۱

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: ۳ کمیسیون «پزشکی»، «احراز ایثارگری» و «ماده ۱۶» کمیسیون‌های اصلی و پرمشغله بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که فعالیت‌های این کمیسیون‌ها بدون هیچ وقفه‌ای جریان دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید اوحدی روز دوشنبه ۱۵ شهریور در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های مختلف برای رسیدگی به درخواست‌های ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳ کمیسیون «پزشکی»، «احراز ایثارگری» و «ماده ۱۶» کمیسیون‌های اصلی و پرمشغله بنیاد هستند که همواره نیز مورد توجه خاصی قرار دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: فعالیت این کمیسیون‌ها اهمیت زیادی برای مخاطبان آن‌ها دارد و باید تلاش شود هیچ وقفه‌ای در برگزاری جلسات در کمیسیون‌ها و رسیدگی به درخواست‌های ایثارگران صورت نگیرد.

اوحدی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ با وجود بیماری کرونا شاهد رشد حدوداً ۲۰ درصدی پرونده‌های کمیسیون پزشکی نسبت به سال ۱۳۹۸ بودیم و در سال جاری نیز هدف‌گذاری برای رسیدگی به ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی انجام شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) گفت: ایشان فرموده‌اند کسی که برای باز کردن گره از کار دیگری نیت و اراده بکند، تمام گناهان او بخشیده می‌شود حتی اگر آن گره باز نشود. این فرمایش باید همواره چراغ راه ما در کار و خدمت باشد تا همواره متوجه اهمیت نیت در کارها باشیم.

در این جلسه معاونین و مدیران حاضر نیز به بیان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز