خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرکل زندان‌های استان تهران با خانواده‌های زندانیان نیازمند قزلحصار

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۶۱

رستمی طی دیدار با خانواده دو نفر از زندانیان نیازمند ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: در ماه‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها و عواقب ناشی از کرونا، خانواده‌های برخی از زندانیان دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده‌اند، لذا بر اساس تأکیدات ریاست محترم سازمان تلاش بر این است با سرکشی به منزل زندانیان، تا حدی یاری رسان باشیم.

به گزارش ایلنا، علی رستمی، مدیر کل زندان‌های استان تهران که به منظور دیدار با خانواده های زندانیان نیازمند و کمک به رفع مشکلات آنان به کرج رفته بود، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده ها به ویژه خانواده های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می برد، با مشکلات مالی مواجه شده اند، اهدای کمک های مومنانه می تواند گوشه ای از آلام آنان را رفع کند.

علی رستمی افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می باشد و چه خوب است که در شب های ماه پربرکت رمضان به یاری نیازمندان برویم و بهترین زمانی که انسان می تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده های آبرومندی هستند و به گونه ای زندگی می کنند که به نظر می رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می شود.

براساس این گزارش، مدیر کل زندان های استان تهران به همراه مهدی محمدی معاون اداری مالی، علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار با حضور در منزل دو نفر از زندانیان و سرکشی خانواده های نیازمندشان ضمن اهدای کارت هدیه و بسته معیشتی، مشکلات آنان را بررسی کرده، مقرر شد برای فرزندان دانش آموز این دو خانواده تبلت و نیز لوازم خانگی اعطاء گردد.

همچنین در ادامه با مراجعه به ندامتگاه قزلحصار در شب نشینی زندانیان حاضر شده، به صورت حضوری مشکلات زندانیان را که اغلب به پرونده های قضایی مربوط می شد، بررسی کردند.

رستمی در پایان این شب نشینی که تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید، گفت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان زندان ها، طبق برنامه تعیین شده با حضور در جمع شب نشینی مددجویان، ضمن گفتگوی دوستانه و شنیدن درد دلی های آنان تلاش می کنیم مشکلاتشان را تا حد توان حل کنیم. گاهی مددجو فقط کسی را می خواهد که به حرفهایش گوش بدهد. ممکن است همیشه حرف از مشکلات هم نباشد، شاید بخواهد در مورد مسائل روز جامعه صحبت کنیم، این فرصت فرصت گفتگوی خلاقانه را به مددجویان می دهد.

در ادامه مدیر کل زندان های استان تهران از بخش های مختلف ندامتگاه نیز بازدید کرده، دستورات لازم را در خصوص ارتقای خدمات رفاهی و بهداشتی مددجویان صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز