خبرگزاری کار ایران

توضیح جاوید درباره انتصاب سرپرست موسسه همشهری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۳۵

سرپرست شهرداری تهران توضیحاتی درباره انتصاب سرپرست موسسه همشهری ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتصاب سرپرست موسسه همشهری براساس نظر ایشان بوده یا آقای زاکانی  گفت: سرپرست روزنامه همشهری مشکل شخصی داشتند و نمی توانستند به کار ادامه دهند و هیات مدیره همشهری با بررسی فردی را به صورت موقت برای ادامه سرپرستی تعیین کردند. طبیعتاً تمامی انتصابات بعد از حضور شهردار تهران، آقای زاکانی انجام خواهد شد.

او درباره تذکر آقای امانی مبنی بر برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گفت: تذکرات شورا به صورت مکتوب به دست ما می رسد و در فرایند تطبیق با ضوابط بررسی و پاسخ مقتضی را به شورا ارسال می کنیم.

جاوید درباره گزارش های ارائه شده در صحن شورا که بعضا تکراری است اظهار کرد: از آنجایی که جلسات اول شکل گیری شورای شهر است معاونین در صحن حضور پیدا می کنند و گزارش ارائه می دهند. کمیسیون های تخصصی شورا تازه شکل گرفته است و این موضوعات در کمیسیون ها بررسی می شود و در فرایند آتی نتایج همفکری اعضای مختلف شورا با حضور معاونین پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز