خبرگزاری کار ایران

با حکم پیروزحناچی؛

عبد‌الرضا گلپایگانی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۳۵

سرپرست شهرداری تهران با صدور حکمی عبد­الرضا گلپایگانی­ را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم پیروز حناچی، سرپرست شهرداری تهران آمده است:

امید است با استعانت  از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار "تهران ، شهری برای همه" و با بهره­‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان  عزیز  تهران را فراهم آوردید.

انتظار می‌­رود مجموعه سیاست­‌ها، فعالیت­‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنام­ه‌ای اعلام شده در حوزه معماری­ و شهرسازی برای اداره شهر­ تهران و در چارچوب قوانین و مقرارت و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفیقات روزافزون جناب­عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

پیروز حناچی، سرپرست شهرداری تهران پیش از این معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران بود و گلپایگانی را جایگزین خود در این معاونت کرد.

سیدمحمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران ۱۴ مرداد ماه سال جاری، به پیشنهاد حناچی، عبدالرضا گلپایگانی را به سمت قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز