خبرگزاری کار ایران

جزییات محدودیت ترددهای کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۹۴۷

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران جزییات محدودیت ترددهای کرونایی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حمیدرضا گودرزی در مورد جزئیات محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: ️از فردا ۲۴ مردادماه ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد کامل بین استانی به جز موارد استثنا مثل خودروهای اورژانس اعمال خواهد شد و تا صبح شنبه هفته بعد ۳۰ مرداد ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمام مجوزهای صادره تردد هم لغو خواهد شد افزود: افرادی که در این مدت جریمه شوند؛ در صورت عدم پرداخت بعد از یک ماه جریمه دو برابر خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: تمام ادارات از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده به جز ادارات ضروری که لیستشان اعلام خواهند شد تعطیل خواهند بود و تمام اصناف، ادارات و بانک ها به جز مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود.

گودرزی سپس گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید به شدت و با قدرت وارد عمل شوند و ضمانت اجرایی در مورد تخلف هم میزان جرایم مشخص شده و دادستانی نیروی انتظامی و وزارت بهداشت و اصناف موظفند که نظارت کنند این موارد را رعایت کنند.

وی در مورد وضعیت عزاداری ها خاطرنشان کرد:مقرر شد در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و دسته‌بری هم ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز