خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح برای تسهیل در درمان بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۳۸

نوروزی خاطر نشان کرد: تمام تلاش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و به تبع آن سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح بر آن است تا بتواند در این مرحله شیوع ویروس منحوس کرونا خدمات قابل توجه و شایسته‌ای را به بیماران و به ویژه خانواده نیروهای مسلح ارائه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی  وزارت دفاع، پیرو اوامر فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص نقش آفرینی سازمان‌های نیروهای مسلح در مدیریت بیماری کووید ۱۹، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اقدام به رایگان نمودن فرانشیز ( سهم بیمه شده) تزریق داروی رمدیسیویر در  کلینیک‌های تزریق رمدیسیویر بیمارستان‌های دولتی ( دانشگاهی/ غیر دانشگاهی) و وابسته به نیروهای مسلح در قالب پرونده بستری موقت نمود و سهم بیمه شده، جهت تزریق داروی رمدیسیویر در بیمارستان‌های عمومی غیر دولتی، خیریه  و خصوصی نیز ۱۰ درصد است.
 
نوروزی مدیر عامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح افزود: همچنین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اقدام به رایگان شدن فرانشیز ( سهم بیمه شده) آزمایش تشخیصی ویروس کووید ۱۹ در مراکز با ماهیت‌های دولتی( دانشگاهی/ غیردانشگاهی) و عمومی غیر دولتی ( نظامی) کرده است.
 
نوروزی خاطر نشان کرد: تمام تلاش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و به تبع آن سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح بر آن است تا بتواند در این مرحله شیوع ویروس منحوس کرونا خدمات قابل توجه و شایسته‌ای را به بیماران و به ویژه خانواده نیروهای مسلح ارائه نمایند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز