خبرگزاری کار ایران

اعلام مسیرهای تردد اتوبوس‌ها در روز پنج شنبه و مراسم تحلیف ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۶۹

سردار محمد حسین حمیدی از اعلام مسیرهای تردد اتوبوس ها در روز پنج شنبه و در روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد..

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی گفت: روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه و بمناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در شهر تهران اعمال می‌گردد که بخاطر اجرای محدودیت در اطراف مجلس شورای اسلامی، تردد اتوبوس‌ها از مسیرهای دیگرصورت خواهد گرفت.

وی گفت: تردد اتوبوسهای شرکت واحد در خطوط طول خیابان جمهوری و طول خیابان مصطفی خمینی وجود نخواهد داشت و مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی هایی که با پلیس راهور تهران بزرگ بعمل آورده اند، از مسیرهای جایگزین استفاده خواهند کرد.

سردار حمیدی افزود: بر این اساس اتوبوس‌هایی که در طول خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق تردد می‌کنند نهایتا تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می‌توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس‌هایی که در طول خیابان مصطفی خمینی در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد .

وی بیان داشت: ایستگاه مترو بهارستان در روز پنج شنبه کلا تعطیل خواهد بود و خدمات‌رسانی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز