خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران:

تأمین مسکن از الزامات توانمندسازی جامعه هدف است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۷۵

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران در حاشیه آئین واگذاری مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت که در هفته بهزیستی انجام شد، تأمین مسکن نیازمندان جامعه هدف را امری خداپسندانه قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدکریم آریا با اشاره به فرامین و آموزه های دینی در خصوص رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه خاطرنشان کرد: بر این اساس از اهتمام دولت و همراهی و همدلی خیران نیک سیرت صمیمانه تشکر می کنم که شرایط مطلوبی را در مسیر حمایت از جامعه هدف بهزیستی در حوزه مسکن فراهم آورده اند.

این مسئول افزود: تأمین مسکن از الزامات توانمند سازی جامعه هدف است که در استان تهران از حداکثر ظرفیت ها برای به کارگیری آن استفاده شده و می شود و محصور به زمان خاصی نیست و این مهم از وظایف آحاد مدیریت استان در همه ارکان است.

آریا در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۰ به یکصد و سه خانوار تحت پوشش جهت تأمین مسکن از جانب بهزیستی کمک شده و واحد‌های آنان واگذار شده است.

 وی اضافه کرد: از این میان ۲۳ واحد برای برنامه نمادین هفته بهزیستی معرفی شدند که ۱۹ واحد از میان خانوار های دارای حداقل دو عضو معلول ساکن شهر تهران هستند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران در خصوص میزان کمک بلاعوض بهزیستی به این خانوارها تصریح کرد: کمک بلاعوض برای خانوارهای دو معلول از سال ۹۹ براساس تفاهمنامه میان بهزیستی و دستگاهای همکار حداکثر مبلغ چهارده میلیارد ریال معادل یکصد و چهل میلیون تومان تعیین شد که این رقم برای افراد دارای شرایط، کارسازی و پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز