خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد، شهر فرودگاهی و آستان حضرت امام (ره) تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۳۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تسریع در تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد، شهر فرودگاهی و آستان حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت الله عسگری در جلسه بررسی پروژه انتقال آب از محل تصفیه خانه فیروز بهرام و اسلامشهر به شهرک صنعتی شمس آباد، شهر فرودگاهی و آستان مقدس حضرت امام (ره) که در محل تصفیه خانه فیروز بهرام برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نیاز اساسی این سه مجموعه بزرگ به تامین آب مورد نیاز جهت تداوم فعالیت ها ضرورت دارد که دستگاه:های اجرایی ذی ربط تدابیر لازم را جهت تسریع در انجام پروژه به عمل آورند.

وی با اشاره به تامین سالانه ۲۰ میلیون مترمکعب آب از محل پساپ تصفیه خانه فیروز بهرام و اسلامشهر برای این مجموعه ها افزود: با بهره برداری از این پروژه که ۱۰میلیون لیترمکعب(معادل ۳۰۰ لیتر برثانیه) در سال برای شهرک صنعتی شمس آباد، ۵ میلیون لیترمکعب برای شهر فرودگاهی و ۵ میلیون مترمکعب برای حرم مطهر امام (ره) می باشد تا دغدغه تامین آب آنها مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به تغییر منبع تامین کننده آب شهرک صنعتی شمس آباد از تصفیه خانه فیروز بهرام به تصفیه خانه اسلامشهر عنوان کرد: شرکت آب منطقه ای ظرف مدت دو هفته بررسی های لازم را انجام داده و در جلسه آتی ارائه کند.

در ادامه معاون اقتصادی استاندار به همراه تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط از محل تصفیه خانه فیروز بهرام و اسلامشهر و پروژه خط انتقال بازدید کردند.

لازم به ذکر است اجرای این پروژه دارای طول خط به طول ۳۵ کیلومتر و سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد تومان می باشد که قرارداد قطعه اول آن با مبلغ ۹۰ میلیارد تومان و مدت زمان ۱۸ ماه منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و قطعه دوم نیز بامبلغ ۸۰ میلیارد تومان در حال انجام مناقصه می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز