خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۳۷

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر توسط مرزداران دلاور و سلحشور استان سیستان و بلوچستان در منطقه سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر با خودرو به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند، به سمت ماموران تیراندازی کرده که مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند و در نهایت پس از درگیری مسلحانه سنگین، با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجا گذاشتن خودرو و محموله موادمخدر به سمت خاک کشور همسایه متواری شدند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: مرزداران در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو نیسان، موفق شدند یک تن و ۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ ۹۵۰ کیلوگرم تریاک و ۵۶ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مرزبانان استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان جهت مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران اقتصادی با قوت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان به راحتی نقشه‌های شوم خود را مرزهای ایران اسلامی عملی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز