خبرگزاری کار ایران

تسهیل فعالیت مجتمع صنفی مصنوعات فلزی در ری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۲۱۹

استاندار تهران با اشاره به ۱۷۳ مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه گفت: تاکنون ۷۴ دستگاه پاسخ دادند و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه ها آخرین وضعیت را اعلام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: صورتجلسه کارگروه امور زیربنایی در مورد محدوده و حریم شهر دماوند و مشاع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تحقق مفاد مطرح شده از نظر شورای برنامه ریزی مصوب تلقی شود.

وی ادامه داد: در مورد مجتمع های صنفی در اسلامشهر از جمله مجتمع‌های آبکاران و سنگتراشان مقرر شد در صورت طی مراحل قانونی مورد تصویب قرار گیرد.

استاندار تهران در مورد پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی توسط دستگاه‌ها عنوان کرد: ۱۷۳ مصوبه در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح شده که تاکنون ۷۴ دستگاه پاسخ دادند و یک هفته مهلت داده شد تا دستگاه ها آخرین وضعیت را اعلام کنند چراکه مصوبات شورای برنامه‌ریزی توسعه باید اجرایی شود.

محسنی بندپی سپس در مورد مجتمع صنفی مصنوعات فلزی، برودتی و الکترومکانیک در شهرستان ری گفت: استعلامات لازم در راستای تسهیل فعالیت این مجتمع صنفی انجام می شود و اگر مشکلی نبود مراحل قانونی آن طی خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز