خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون اقتصادی استاندار تهران بر رفع مشکلات تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۱۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر ضرورت اهتمام جدی تر مدیران برای رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید سرلوحه تمام برنامه های استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داست: مهم‌ترین هدف کارگروه استانی ستاد تسهیل، پشتیبانی از واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی و رفع موانع تولید از سر راه تولیدکنندگان است.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس قانون شکل گرفته و مصوبات آن نیز براساس قانون جنبه اجرایی دارد از این‌رو دستگاه های مربوطه نمی‌توانند از این قانون تخطی کند و باید آن را اجرایی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همراهی بیشتر بانک ها با سیاست های کلان استان مبنی بر احیاء واحدهای تولید و رونق تولید را خواستار شد و تصریح کرد: بانک ها بایستی مدیران استان را در تحقق هرچه سریعتر مصوبات جلسات ستاد یاری دهند.

در جلسه کارگروه تسهیل رسیدگی به مشکلات ۹ طرح از واحدهای تولیدی استان،‌ اعم از مشکلات مربوط به امور بانکی، امور مالیاتی و تامین اجتماعی پرداخته شد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز