خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی در دیدار با خانواده کارکنان زندان های اصفهان:

زندانبانی فقط نگهداری و نگهبانی از زندانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۲۴

رییس سازمان زندان ها در دومین روز سفر به استان اصفهان با حضور در منزل برخی کارکنان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ حاج محمدی در دومین روز سفر به استان اصفهان، با حضور در منزل تعدادی از کارکنان، با خانواده آنان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان، شغل زندانبانی را سخت و‌پرمشقت دانست و اظهار امیدواری کرد با ایمان هر چه بیشتر به خداوند متعال در رسیدن به اهداف بلند زندانبانی تلاش کنیم.

وی در این دیدارها خطاب به فرزندان این خانواده ها گفت: قدر پدر و مادر را باید بدانید و من خیلی خوشحال هستم که در مجموعه زندان های کشور فرزندان کارکنان، فرزندانی باهوش، بااستعداد، با تربیت و دارای تحصیلات خوب تربیت شده اند.

حاج محمدی در ادامه این دیدارها در گفتگوبا کارکنان هم اظهار داشت:شغل زندانبانی صرفا نگهداری و نگهبانی از زندانی نیست بلکه ما باید ضمن گفتگو با زندانی، مسائل و مشکلات او را هم بفهمیم و گره ای ازمشکلات آنان با کنیم.

در این دیدار ها ضیائی فرد مدیر کل زندانهای استان نیز در طی سخنان کوتاهی طرح بازدیدو سرکشی ازخانواده های پرسنل را یکی از نکات مهم و بارز بیان کرد و از اجرای این حرکت که موجب امید، نشاط وتقویت روحیه کارکنان می شود قدردانی کرد.

خاطر نشان می سازد کارکنان زندان های استان نیز در این دیدار ها از تلاش ها و مساعدت و پیگیری ریاست سازمان زندانها پیرامون اجرای قانون تسری تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز