خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تعیین اصول و الزامات برگزاری انتخابات در شرایط کرونا/ منع تردد بین شهری به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۴۶

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه ممنوعیت تردد بین شهرها همچنان وجود دارد و تا عادی شدن شرایط اجرا خواهد شد، گفت: در کمیته اصول و الزامات برگزاری انتخابات در شرایط کرونا را مطرح کرده و برای ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده‌ایم تا در این ستاد نهایی می‌شود.

«حسین قاسمی» دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات شب‌های قدر تصریح کرد: حدود دو هفته پیش تمهیدات و پیشنهادات‌مان را به ستاد ملی ارائه کردیم و در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز نهایی شده است. بعد از وصول مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هماهنگی ها در مورد شب‌های قدر و عید فطر اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌ها و فاصله ۴ متر مربع و حداکثر ظرف ۲ ساعت برگزار میشود.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره عدم لغو ممنوعیت تردد بین شهری در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های قدر به دلیل این است که ساعت افطار و نماز مغرب با ساعت منع تردد نزدیکی دارد برای این سه شب نیز پیش بینی شده تا مقررات منع تردد شبانه اجرایی نشود.

قاسمی خاطرنشان کرد: منع تردد بین شهری به قوت خود باقی است و ادامه دارد تا زمانی که شرایط شهرها عادی شود همچنان اجرا خواهد شد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ممنوعیت تردد مسافر از/به هند و پاکستان تا اطلاع ثانوی درباره بازگشت مسافرانی که همچنان در هند هستند گفت: روز گذشته جلسه فوق العاده کمیته امنیتی انتظامی ستادملی برگزار و این مورد نیز بررسی شد و راهکار مناسبی برای بازگشت مسافران اتخاذ شد.

قاسمی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک بودن برگزاری انتخابات و هشدار مسئولان مبنی بر اینکه برگزاری انتخابات ممکن است، باعث شیوع پیک پنجم شده و بدون اینکه پیک چهارم تمام شود وارد پیک پنجم شویم آیا راهکاری برای برگزاری انتخابات در کمیته امنیتی انتظامی اجتماعی در نظر گرفته شده‌است، ادامه داد: ما در کمیته، اصول و الزامات برگزاری انتخابات در شرایط کرونا را مطرح کرده و برای ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده‌ایم تا در این ستاد نهایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز