خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش ثبت‌نام الکترونیک اول ابتدایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۸۱

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیاء بابت بهره گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ستاد ثبت نام مدارس با حضور فولادوند مدیرکل و شورای معاونین اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند در این جلسه ضمن تاکید بر ارائه خدمات ویژه به شهروندان تهرانی، اظهار کرد: ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیاء بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تسریع در فرآیند هدایت تحصیلی و تشکیل ستادهای ثبت نام و توجیه مدیران تاکید کردو گفت:طرح  سنجش دانش آموزان بدو ورود، امتحانات و هدایت تحصیلی با جدیت پیگیری شود و جزئیات ثبت نام مدارس و راهکارهای ثبت نام غیر حضوری، به موقع و در اسرع وقت به مخاطبین اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز