خبرگزاری کار ایران

از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی ابلاغ شد؛

شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۹۹، در زمینه «ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز»

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۶۲

از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در وزارت آموزش و پرورش به ادارت کل استان، ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به ابلاغ «نظام نامه فرآیندهای برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز»، و به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم لحاظ نمودن این شرایط در ارزیابی عملکرد اقامه نماز در دستگاه‌های تابعه وزارت آموزش و پرورش، از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس هیأت ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بخشنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، به ادارات کل آموزش و پرورش استان، ارسال شد. 

بر اساس این گزارش، در قسمت‌هایی از این بخشنامه آمده است: 

امتیاز مربوط به برنامه‌هایی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، همچون برگزاری نمازهای جماعت و…، متناسب با شرایط و وضعیت هریک از استان‌ها و جمع‌بندی هیأت ارزیابی استان، در نظر گرفته خواهد شد. 

نیاز به ارائه گزارش و مستندات عملکردی اقامه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استان‌ها، در سامانه تسما (سامانه سازمان اداری و استخدامی) نمی‌باشد. 

لازم است هر یک از واحدهای آموزشی، در فرصت باقیمانده تا زمان ارائه گزارش و مستندات، نسبت به جمع‌آوری و آماده نمودن مستندات عملکردی هر یک از برنامه‌های اجرایی مندرج در متن برنامه‌های مصوب، اقدام و در زمان مقرر ذکر شده در متن بخشنامه به هیأت‌های ارزیابی ستاد در مرکز و استان ارسال نمایند. 

شایان ذکر است؛ دبیران و رابطین اقامه نماز استان‌ها در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با شماره‌های ۸۶۰۳۶۵۰۹ و ۸۶۰۳۴۶۳۸ و یا دفاتر استانی ستاد اقامه نماز تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز