خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

برپایی ۳ بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده/ مردم از حضور در منازل خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۰۱

سخنگوی اورژانس کشور آخرین وضعیت زمین‌لرزه در مناطق زلزله در مرز بین دو استان بوشهر و فارس را اعلام کرد.

"مجتبی خالدی" سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات زمین‌لرزه در مرز بین استان‌های بوشهر و فارس گفت: تاکنون ۱۲ پس لرزه بعد از زمین‌لرزه اصلی که به بزرگی ۵.۹ ریشتر بود در این منطقه ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۲۱ روستا با جمعیت نزدیک به ۵ هزار نفر در این منطقه حضور دارند. اکثر روستاها توسط ارزیابان بررسی شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۴ نفر در این زمین‌لرزه تاکنون مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: مصدومان به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

خالدی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها به ویژه بخش‌های ویژه در حال آماده باش هستند. همچنین ۵۰ دستگاه آمبولانس و ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال آماده‌باش هستند. سه بیمارستان صحرایی و سه فروند بالگرد نیز آماده شده است.

به گفته خالدی به دلیل پس‌لرزه‌های مدام یک دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه آمبولانس به گناوه اضافه شده است.

سخنگوی اورژانس کشور از مردم مناطق زلزله‌زده به ویژه بندر گناوه درخواست کرد تا به دلیل وقوع پس‌لرزه‌های مداوم از حضور در منزل خودداری کرده و به صورت ویژه از سالمندان و افراد دارای معلولیت نگهداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز