خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

«گران‌فروشی» عمده‌ پرونده‌های تعزیراتی در ایام نوروز/ مرغ به میزان کافی عرضه شود تا شاهد صف بستن مردم نباشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۶۴۷

مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: امیدواریم به میزان کافی مرغ عرضه شود، چراکه وقتی مرغ به میزان کافی عرضه شود، ما دیگر نه شاهد صف خواهیم بود و نه با گران فروشی مواجه خواهیم شد.

«محمد علی اسفنانی» مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مهمترین تخلفات تعزیراتی در طرح نوروزی این سازمان گفت: در بحث رسیدگی به تخلفات تعزیراتی در ایام نوروز به طور کامل کشیک نوروزی داشتیم و طرح ویژه پایان سال و ایام نوروز اجرا شد.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی پرونده که عمدتا در بحث گران فروشی بودند تشکیل و رسیدگی شد. در این ایام گشت‌های ما با ظرفیت دو برابر نسبت به سال گذشته فعالیت می‌کردند. احتمالا این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات استان تهران درباره تخلفاتی که در بازار مرغ و روغن وجود دارد، تصریح کرد: اینکه چرا مرغ و روغن با کمبود در بازار مواجه است و یا به قیمت متعارف در دسترس نیست به تامین بازار مربوط می شود و سازمان‌های مرتبط در این زمینه در وزارت صمت و وزارت کشاورزی است. همچنین در تصمیماتی که اخیرا در نظر گرفته شده، قیمت مصوب مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

اسفنانی تصریح کرد: امروز قرار است، قریب به ۶۰۰ الی ۷۰۰ تن مرغ وارد میادین تهران شده و عرضه شود، البته این مقدار کم است و معتقدم بیش از این‌ها مصرف تهران است و امیدواریم با توجه به اینکه از امروز نرخ جدید اعمال می‌شود، دیگر بهانه‌ای برای عرضه کمتر از میزان نیاز وجود نداشته باشد و به میزان کافی مرغ عرضه شود، چراکه وقتی مرغ به میزان کافی عرضه شود ما دیگر نه شاهد صف خواهیم بود و نه با گران فروشی مواجه خواهیم شد.

وی درباره روغن گفت: طبق گزارش وزیر راه که در جلسه سه‌شنبه هفته گذشته در مورد تنظیم بازار تشکیل شده بود، روغن خام به میزان کافی وارد شده است و مشکلی در تامین وجود ندارد و در عرضه باید دقت بیشتری شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد این باشیم که مشکل روغن برطرف شود.

مدیرکل تعزیرات استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا امکان خرید مرغ در تعداد زیاد از سوی یک الی دو نفر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد، تصریح کرد: اگر چنین چیزی باشد قطعا توزیع خارج از شبکه است و حتما قابل تعقیب است و اگر چنین مواردی به ما اطلاع داده شود قطعا برخورد خواهیم کرد و اگر همشهریان چنین مواردی را مشاهده کردند به سامانه ۱۳۵ اعلام کنند.

اسفنانی در پاسخ به این سوال که چه تعداد پرونده در سال گذشته رسیدگی و مختومه شده و چه تعداد همچنان در حال رسیدگی است؟ خاطرنشان کرد: رسیدگی به برخی از پرونده‌ها زمان‌بر است. روند کاری ما در سال ۹۹ طوری بوده که درصد عملکرد شعب ما از صددرصد بالاتر بوده است و بیش از تعداد پرونده‌ای که سال گذشته تشکیل شده، رسیدگی شده است و این پرونده‌‌ها شامل پرونده‌هایی بوده است که از سال گذشته به دلایلی در پروسه بررسی باقی مانده بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده وضعیت به نحوی مدیریت شود تا مدت زمان دادرسی کاهش پیدا کند و سریعتر به پرونده‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز