خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

پلیس برنامه‌ای برای یک‌طرفه کردن جاده‌ها در ۱۲ و ۱۳ فروردین ندارد/ مسافران بازگشت خود را به روزهای پنجشنبه و جمعه موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۵۴

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات قرار داریم به هموطنانی که در سفرهای نوروزی به سر می‌برند، توصیه می‌کنیم بازگشت خود را به روزهای پنجشنبه و جمعه موکول نکنند.

«سرهنگ احمد شیرانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در  گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره بار ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در جاده‌های کشور و جاده‌های شمالی هیچ مشکل ترافیکی نداریم و ترافیک روان است. 

او ادامه داد: تردد نسبت به روزهای قبل بیشتر شده است، اما با توجه به ظرفیت فعلی جاده‌ها ترددها منجر به کندی حرکت و یا انسداد معبر نشده است. 

سرهنگ شیرانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در تهران و البرز گفت: تهران و البرز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع است و با توجه به شرایط خاص این دو شهر، آنها به صورت یکپارچه دیده شده‌اند و امکان تردد در این دو شهر وجود دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه بیشتر تمرکز و کنترل ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌های هوشمند انجام می‌شود، اظهار کرد: دوربین‌ها، پلاک‌های غیرمجاز را شناسایی و ثبت تخلف انجام می‌دهند. 

او تاکید کرد: مهلت سه روزه اعلام شده برای خروج پلاک‌های غیربومی به اتمام رسید و تردد آن‌ها  تخلف حساب می‌شود. 

سرهنگ شیرانی هچنین با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات قرار داریم به هموطنانی که در سفرهای نوروزی به سر می‌برند توصیه می‌کنیم بازگشت خود را به روزهای پنجشنبه و جمعه موکول نکنند. 

او اضافه کرد: با توجه به حجم خروج از تهران، اگر همه مسافران بخواهند به صورت همزمان بازگردند، جاده کشش لازم را ندارد و با بار ترافیکی سنگین مواجه خواهند شد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تاکید بر اینکه پلیس برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها ندارد افزود: به همین جهت توصیه می‌کنیم مسافران برای بازگشت از سفر برنامه ریزی کنند و به تدریج و از همین امروز نسبت به بازگشت اقدام کنند. 

او در پایان با اشاره به تصادفات درجاده‌های کشور گفت: آمار تصادفات کماکان در جاده‌ها بالا است و این مساله احتیاط، صبر و حوصله رانندگان را می‌طلبد تا منجر به ایجاد حادثه‌ای نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز