خبرگزاری کار ایران

ضیاییان:

بارش پراکنده باران در اغلب نقاط کشور/ کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای در روزهای یکشنبه و دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۰۶۱

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده یک کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر داریم که طی آن به کشاورزان توصیه می‌شود تمهیدات لازم را انجام دهند.

«صادق ضیاییان» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز مصادف با چهارشنبه چهارم فرودین ۱۴۰۰ بارش را دراستان‌های شمال غرب کشور و بارش‌های پراکنده‌ای در زاگرس مرکزی خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: طی هشدار‌های قبلی انتظار داریم که امروز در استان‌های نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، کردستان و همچنین در جنوب اردبیل بارش را داشته باشیم. بارش در خیلی از نقاط به صورت پراکنده خواهد بود که عمدتا در حاشیه و رشته کوه البرز است. 

ضیاییان گفت: برای امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین، چهارمحال بختیاری، سمنان، کهکیلویه بویر احمد و ارتفاعات تهران و البرز وزش باد شدید را انتظار داریم. روز پنجشنبه هم وزش باد شدید را در استان‌های واقع در شمال غرب کشور، استان‌هایی که واقع در مرکز کشور هستند، انتظار خواهیم داشت. 

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی افزود: وزش باد تا روزهای جمعه و شنبه در استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، سمنان و غرب خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. از روز شنبه هفت فرودین کاهش دما داریم اگر چه به دلیل افزایش دما در روزهای گذشته این کاهش دما خیلی محسوس نیست و بیشتر دما طبیعی این فصل است. 

وی در پایان بیان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر پیش بینی می کنیم که طی آن به کشاورزان توصیه می‌شود تمهیدات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز