خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت علوم خبر داد:

کمک به تکمیل ۱۹ سالن ورزشی، ۲ استخر سرپوشیده و ۱۸ زمین ورزشی روباز در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۷۰

محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از کمک به تکمیل ۱۹سالن ورزشی، ۲ استخر سرپوشیده و ۱۸ زمین ورزشی روباز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی در سال ۱۳۹۹خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نظرپور با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۹۹ درخواست اعتبار برای بیش از ۳۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام شامل سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و زمین ورزشی روباز توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به این معاونت ارسال شده است که به دلیل محدویت اعتبار طرح با عنوان «کمک به احداث ۲۵ استخر و سالن و ۳۰ زمین ورزشی روباز»، با اعتبار کل ابلاغی ۱۷۸.۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری (۱۳۹۹) طرح توزیع بین ۳۹ پروژۀ منتخب انجام شد و موافقت نامه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آن توسط ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سازمان برنامه و بودجه کشور مبادله شد. 

وی اظهار داشت: معیارهای مهّم برای تعیین پروژه‌های منتخب شرایط منطقه، پایین بودن سرانۀ فضاهای ورزشی و پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد پروژه‌ها است، که روند ارزیابی پروژه‌های ارسالی برای انتخاب توسط اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی با همکاری اداره کل تربیت بدنی انجام شده است. در سال ۱۳۹۹ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای متمرکز ستاد، مبلغ ۱۳۰.۰۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیصی به صورت نقدی و در قالب اسناد خزانه بین ۱۹ سالن ورزشی با زیربنای ۲۵.۳۷۰ مترمربع، ۲ استخر سرپوشیده با زیربنای ۳.۶۰۰ مترمربع و ۱۸ زمین ورزشی روباز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توزیع شده است. 

نظرپور خاطرنشان کرد: اعتبار مصوب طرح مذکور در لایحه بودجۀ سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۱۵.۰۰۰ میلیون ریال است که با توجه به نقش فضاهای ورزشی در ارتقای شادابی، نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشجویان، این معاونت در صدد تقویت اعتبار طرح مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز