خبرگزاری کار ایران

مرزعه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در پاکدشت لو رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۱۹

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی شناسایی فعالیت غیر مجاز یک واحد تولیدی در زمینه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان پاکدشت ، بیش از 40 هزار لیتر سوخت و ده ها تیغه برف پاک کن قاچاق از این واحد تولیدی کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار "کیومرث عزیزی" بیان داشت : مأموران پلیس امنیت شهرستان پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت واحد تولیدی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان پاکدشت در امر استخراج ارز دیجیتال ، بررسی این موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از آن واحد تولیدی، موفق به کشف  112 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 40 هزار لیتر گازوئیل و  3950 تیغه برف پاک کن قاچاق به ارزش کارشناسی شده 15میلیارد ریال شدند و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

بنابراعلام سایت پلیس، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد افزود: قاچاق اقتصاد کشور را متزلزل می کند و باعث بروز سایر جرائم می شود، به همین منظور همه دستگاه ها باید در حوزه مقابله و رسیدگی به موضوعات تهدیدکننده امنیت اجتماعی و اقتصادی همگام و منسجم عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز