خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده ناجا به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۷۶۶

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است؛

۱۳ رجب (۷ اسفند ماه) سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، نخستین مددکار عالم و اُسوه آزادی و آزادگی، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات ارزشمند کلیه همکاران خدوم و تلاش گر نیروی انتظامی که در خدمت به خلق، به الگوی برتر بشریت و مظهر حق و عدالت اقتدا نموده اند.

همانگونه که در تعالیم دین مبین اسلام، همواره نیکوکاری، احسان، یاری رسانی، کمک، دستگیری و محبت به دیگران مورد تاکید بوده و پاداش آن نیز نزد خداوند بزرگ و بلند مرتبه، رضوان الهی بیان شده است، کمک به همنوعان، تلاش برای تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از جرایم و آسیب های روانی-اجتماعی، کمک به بزه دیده گان، حل دعاوی و اختلافات و ... همه و همه گوشه ای از وظیفه مددکارانی است که در راستای رسالت خطیر انبیا و اولیای الهی گام برداشته اند.

نگاه تخصصی و حرفه ای به مسائل، مشکلات و آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی هوشمندانه در راستای رفع آنها، تلاش در راستای ارتقای آگاهی ها و بسط فرهنگ خود کنترلی، خود مراقبتی، مسئولیت پذیری، قانون گرایی، نظم و انضباط و پیشگیری اجتماعی از طریق ارائه خدمات تخصصی حوزه مشاوره و مددکاری در راستای رویکرد جامعه محوری در ناجا تعریف و تبیین شده است.

اولین مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا در سال ۱۳۷۹ مقارن با میلاد باسعادت حضرت علی(ع) راه اندازی و تأسیس شد. اکنون با توجه به گذشت دو دهه از راه اندازی واحدهای مشاوره و مددکاری در ناجا و با وجود ۵۰ مرکز مشاوره و هزار دایره اجتماعی در کلانتری ها، خدمات و تلاش های ارزشمندی توسط فعالان این حوزه به جامعه ارائه شده که نمود بارز آن مصالحه ۷۰ درصدی پرونده های ارجاعی به این عزیزان می باشد.

اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به کلیه همکاران، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های ارزشمند مشاوران و مددکاران اجتماعی ناجا که با سعه صدر، تمامی تلاش های خود را مصروف تعالی و رشد جامعه کرده اند، اعلام می کنم. توفیقات روزافزون در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های مقدس امام راحل رحمه الله علیه به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" برای کلیه همکاران و کارکنان شریف حوزه مشاوره و مددکاری ناجا را از محضر حضرت حق تعالی مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز