خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت مطرح کرد:

افزایش ۱۰۰ درصدی سمن‌ها در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۷۱

سخنگوی دولت در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور اظهار کرد: آموزش‌وپرورش و مدرسه مهد تربیت هستند امیدوارم خیر جمعی را در مدرسه تجربه کنیم و مدرسه نهادی برای این موضوع شود.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور با هدف تکریم از ۱۰۰۰ خیر مدرسه‌ساز بابیان اینکه دوره‌هایی در تاریخ هر کشور تا سال‌های سال روی سال‌های دیگر زندگی سایه می‌اندازند، اظهار کرد: سال‌های اخیر سال‌هایی است که نسل‌های متفاوتی را شاهد بودیم. در این دوره تاریخی بیش از هر دوره دیگر نیاز به باهم بودن داریم.
 

وی افزود: شاید این دوره آزمونی برای یک نسلی باشد که جامعه‌ای مطلوب را برای همه بسازند. من معتقدم ما نیازمند میانجی‌های اجتماعی داریم که سایه‌سار دیگران شوند.

ربیعی با اشاره به اینکه امروزه به انسان‌هایی نیاز داریم که برای دیگران درس‌آموزی کنند، اظهار کرد: نهادهای اجتماعی و میانجی نیاز امروز جامعه هستند،  در سال ۹۲حدود ۴هزار و ۳۰۰ مجمع خیریه داشتیم که امروزه این تعداد به ۹ هزار و ۸۰۰سمن رسیده که ۶هزار و ۸۰۰سمن را وزارت کشور مجوز داده است.

سخنگوی دولت گفت: امروزه ۲۲ هزار تشکل داریم که هر یک، یک کشانه مهربانی در جامعه‌اند. آموزش‌وپرورش و مدرسه مهد تربیت هستند، امیدوارم خیر جمعی را در مدرسه تجربه کنیم و مدرسه نهادی برای این موضوع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز