خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

خاموشی شبانه بزرگراه‌ها حادثه خیزی اتوبوس‌ها را تشدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۵۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که خاموشی شبانه بزرگراه‌ها و معابر پایتخت ریسک تصادف را چقدر افزایش می‌دهد؟ گفت: وقتی نور کم است میدان دید کم و رانندگی سخت می‌شود، به ویژه برای رانندگان اتوبوس که باید مراقب وضعیت مسافران و همچنین ایستگاه باشند. به علاوه اینکه در برخی بزرگراه‌ها در لاین وسط معتادان نیز حضور دارند و زندگی می‌کنند و کم شدن نور حادثه‌خیزی را برای اتوبوس‌ها تشدید می‌کند.

"محمود ترفع" مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که آیا سهم شرکت واحد اتوبوسرانی از اوراق مشارکت سال ۹۸ به دست این شرکت رسیده است یا خیر؟ گفت: بله، سهم شرکت واحد نیز اختصاص پیدا کرده است. مکاتبه‌ای داشته ایم که براساس قراردادها ذی حساب، بخشی از پرداخت‌های مرحله سوم و چهارم قرارداد خرید اتوبوس و مینی بوس را از محل اوراق پرداخت کند. 

او درباره ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در دهه فجر یک رونمایی دیگر از اتوبوس و مینی بوس‌ها را خواهیم داشت و حدود ۱۰۰ دستگاه دیگر وارد ناوگان می‌شود. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که خاموشی شبانه بزرگراه‌ها و معابر پایتخت ریسک تصادف را چقدر افزایش می‌دهد؟ گفت: وقتی نور کم است میدان دید کم و رانندگی سخت می‌شود. به ویژه برای رانندگان اتوبوس که باید مراقب وضعیت مسافران و همچنین ایستگاه باشند. بعلاوه اینکه در برخی بزرگراه‌ها در لاین وسط معتادان نیز حضور دارند و زندگی می‌کنند و کم شدن نور حادثه‌خیزی را برای اتوبوس‌ها تشدید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز