خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی اتمام کاداستر اراضی کشور در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۴۱۵

رییس سازمان جنگل‌ها با اشاره به همکاری‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در این شرایط پیش‌بینی می‌شود در شش ماهه نخست سال آینده کار کاداستر تمامی اراضی ملی و دولتی در کشور به اتمام برسد.

به گزارش ایلنا، مسعود منصور در سمینار سراسری کاداستر اراضی ملی و دولتی که صبح امروز با حضور ذبیح الله خدادادیان - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - و  مدیران دو مجموعه استانی  به روش مجازی در سازمان جنگل ها برگزار شد، گفت:  تا پایان سال جاری دو جلسه هم افزایی با سازمان ثبت برگزار خواهیم کرد و در جلسه پایانی از استان‌هایی که پیشرفت های چشمگیر و موفقیت آمیز در تثبیت مالکیت دولت و صدور سند داشته باشند مورد تقدیر قرار می گیرند.

رییس سازمان جنگل ها تصریح کرد: اکنون با تعاملاتی که بین دو سازمان ثبت و جنگل ها و مراتع وجود دارد فرصت طلایی و استثنایی است و دیگر پذیرفتنی نیست که شاهد کم کاری در بخش اجرای قوانین حدنگاری باشیم.

منصور تاکید کرد: نحوه انجام کاداستر بسیار مهم است که بتواند تداخلات و تعارضاتی که وجود دارد را برطرف کند و از مشکلات مردم با منابع طبیعی بکاهد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در زمینه تثبیت مالکیت دولت و صدور سند تک برگی اختلافات آماری زیادی وجود ندارد و اکنون به پایین ترین سطح خود رسیده است.

رییس سازمان جنگل ها اضافه کرد: آنچه را که سازمان ثبت اسناد به عنوان سند صادر کرده و تایید کرده است از این پس مبنای آماری ما قرار می گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، معاون وزیر جهاد کشاورزی در این نشست اعلام کرد: کاداستر جنگل های کشور و اراضی ساحلی تا پایان امسال به اتمام می رسد و مجموع عملکرد طرح ۹در ۹۹ منجر به انتخاب منابع طبیعی برتر استان های کشور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز