خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور:

عدم تعطیلی آموزش از مهمترین اولویت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۰۵

معاون اول رئیس جمهوردر نشست با جمعی از خیرین، فعالان اقتصادی، احزاب و سمن‌های سیستان و بلوچستان، گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت پیوند خیرین با مدارس به نحو مطلوبی بهره گیری کرده و راه‌اندازی شبکه شاد و اجرای طرح هدایت از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این نشست اظهار داشت: در شرایط یک سال اخیر شیوع بیماری کرونا یکی از مهمترین اولویت‌های دولت، عدم تعطیلی آموزش و استمرار فرآیندهای آموزشی و تربیتی از درگاه مجازی و فراهم نمودن بستر آن بوده و این جریان با جدیت ادامه دارد. 

وی راه اندازی شبکه شاد و اجرای طرح هدایت را از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش دانست و افزود: با تلاش، کوشش و برنامه ریزی معلمان خوشفکر و ساعی در اقصی نقاط کشور، آموزش دانش‌آموزان به روش‌ها و شیوه‌های مختلف دنبال شده و با تعطیلی ظاهری و فیزیکی مدارس فرایند تعلیم و تربیت با قوت استمرار دارد. 

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه و یک کلاس درس) باید به یک جریان فرهنگی و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود و آموزش و پرورش از ظرفیت پیوند خیرین با مدارس به نحو مطلوبی بهره گیری می‌کند و در این راستا اعتمادسازی و شفاف‌سازی برنامه‌ها و اقدامات یک اصل مهم است. 

گفتنی است: در پایان این نشست تعداد ۱۰دستگاه تبلت به صورت نمادین به نمایندگی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در اختیار ۱۰نفر دانش آموز قرار گرفت و آیین اهدای آن با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز