خبرگزاری کار ایران

ارسال بیش از ۴۷ هزار پیامک به رانندگان خاطی/جریمه بیش از ۸۶ هزار خودرو در طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۴۶

نیروی انتظامی در در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، در روز گذشته ۴۷ هزار و ۱۱۲ پیامک به رانندگان خاطی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروی انتظامی با ارائه گزارشی درباره اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز سه‌شنبه ۹۹/۱۰/۱۶ اعلام کرد: در این روز پنج هزار و ۳۱ نیرو در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کارگیری شده و تردد خودروها نیز نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل کاهش ۲ درصدی داشته است.

همچنین در روز گذشته از ۱۰هزار و ۱۰۸ واحدصنفی توسط ماموران نیروی انتظامی بازدید به عمل آمده و در همین راستا نیز به ۶ هزار و ۶۳۸ واحد تذکر داده شده و برای هزار و ۱۷۵ واحد صنفی نیز صورت جلسه تنظیم شده است و همچنین  ۱۰۸ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

گفتنی است به ۳۲ هزار و ۴۴ راننده خودروهای سواری تذکر لسانی داده و از سفر ۱۷ هزار و ۲۰۷ دستگاه خودروی سواری ممانعت به عمل آمده است.

پلیس تعداد خودروهای جریمه شده در طرح محدودیت شبانه روز گذشته را ۵۶ هزار و ۲۴۳ دستگاه اعلام کرده است. همچنین ۳۰ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودروی سواری نیز در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند.

در همین روز ۴۷ هزار و ۱۱۲ راننده متخلف نیز پیامک دریافت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز